У 1964 році Вероніка Мішель-Далес заснувала у Парижі бренд Djeco, під яким певний час виготовлялися розвивальні ігри для дітей. Не багато жінок у той час були готові вести свій бізнес самостійно, але Вероніка успішно справлялась з поставленими завданнями. Розроблені пропозиції поєднували можливість інтелектуального розвитку та захопливі розваги. Через певний час діяльність фірми була припинена. У 1989 році син засновниці Фредерік вирішує відновити компанію. У приміщенні колишнього складу він обладнав новий офіс. Певний час фірма займається імпортом іграшок.
У 1997 році Фредерік представляє власну колекцію дерев'яних і картонних пазлів і настільних розвивальних ігор (переважно із застосуванням карток), а через 10 років в каталозі з'являються оригінальні набори для творчості. Сьогодні продукція Djeco експортується у 60 країн. Також компанія володіє невеликою мережею фірмових бутіків. В асортименті товари з різних цінових сегментів, які можна розділити на такі основні категорії:
Особливою популярністю користується лінійка фігурок ARTY TOYS. Для всіх пропонованих моделей характерні високий рівень деталізації й рухливості. Випускаються набори різної тематики – пірати, принцеси, супергерої, лицарі. Пропоновані іграшки викликають захоплення у малюків, створюють позитивний настрій, розвивати уяву.
На сайті бренду наводиться інформація про те, як виробник забезпечує безпеку і якісне виконання своєї продукції. Всі товари проходять складні й тривалі тести, що відповідають вимогам європейського стандарту EN 71 та регламенту REACH. Тестування складається з декількох етапів:
Сьогодні в колекції бренду Djeco понад 1000 найменувань. Фірма дуже уважно підходить до підбору постачальників. Враховуються не тільки спеціальні показники сировини, а й репутація партнерів, оригінальність їхніх пропозицій.
Девіз марки: "Хай живе непередбачуваність і оригінальність!" Постійні інновації та щоденна робота над новими пропозиціями – це концепція бренду. У той час, як інші виробники діють у звичних рамках і виготовляють стандартні, перевірені часом варіанти, фахівці цієї марки сміливо експериментують. Дизайнери, ілюстратори, розробники пропонують сміливі проєкти й часто ризикують, адже невідомо, як новинку сприймуть діти.
Купити продукцію Джеко з доставленням по Києву та Україні можна в інтернет-магазині Panama. Цільова аудиторія марки – діти дошкільного (від 2-х років) і молодшого шкільного віку.