Fisher-Price, Inc – це велика американська компанія, яка займається виготовленням іграшок. Сьогодні вона добре відома, має бездоганну репутацію, а її продукція заслужила чимало позитивних відгуків. Але почалося все досить скромно. Три партнери об'єдналися й в 1930 році заснували невеликий бізнес. Ключовими принципами нового бренду стали – оригінальність і висока міцність пропонованих моделей, а також ціна, що відповідає реальним витратам на виготовлення. За перший рік роботи запропоновано 16 різних варіантів. Для виготовлення використовували деревину орегонської сосни, яка відрізняється високою міцністю. Елементи з дерева з'єднувалися за допомогою сталевих деталей. Візитівкою марки стали пофарбовані качки, які відкривали дзьоб, коли їх тягнули за мотузку.
Фірма заснована в період світової економічної кризи, тому перші 4 роки підприємство було збитковим, але наприкінці 30-х продажі почали рости, а продукція Fisher-Price стала впізнаваною. Під час Другої світової війни підприємство було перепрофільовано на виготовлення аптечок. Та на початку 50-х асортимент іграшок розширюється, а особливо популярними стають музичні моделі.
У 1969 році бренд вперше змінив власників. Компанія Quaker Oats викупила контрольний пакет акцій. Спочатку всі сили були спрямовані на активну рекламу, але інтерес споживачів потрібно підтримувати новинками. У другій половині 70-х в каталог входили 3 основні лінійки – розвивальні іграшки для новонароджених, а також для малюків від 1,5 до 4-х років та дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Зросли суми, що виділяються на рекламу продукції бренду на телебаченні й у жіночих журналах.
Конкуренти були стурбовані такою активністю. У 1986 році в колекції бренду вже досить широко представлені інтерактивні моделі, які стають лідером продажів. Потім в каталозі з'являються різні види дитячих меблів, а також ігрові варіанти для підлітків. Перші пропозиції мали успіх, але прагнення одночасно працювати відразу в декількох напрямках спочатку виявилося невдалим. Попри рекламну підтримку, попит на продукцію для старших школярів суттєво знизився. Фірма знову зосередилася на виробництві товарів для малюків.
Після проведення реструктуризації, компанія змогла повернути втрачені позиції, але 4 з 13 виробничих підрозділів закрили. На початку 90-х каталог знову розширюється (товари для активного відпочинку). Фірма відзначена кількома спеціальними галузевими нагородами, а її продукція увійшла до п'ятірки найякісніших товарів для дітей, що випускаються в США. У 1993 році відбулося об'єднання з Mattel, Inc, що дозволили бренду зміцнити свої позиції. Пропонуємо кілька цікавих фактів про Fisher-Price:
В інтернет-магазині Panama можна замовити продукцію Фішер-Прайс з доставленням по Києву та Україні.