Обмін та повернення
Для повернення товару після покупки, уважно ознайомтеся з офіційними правилами обміну та повернення у нашому магазині.
Як обміняти чи повернути товар на panama.ua?
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантоване Законом України „Про захист прав споживачів”.
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
- товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
- замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.
Як надіслати заяву на повернення?
звернутися до оператора контакт-центру за телефонами (044) 593 82 39, 0(800) 208 787.
Які товари не підлягають поверненню/обміну?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:
- товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна тощо;
- дитячі підгузки;
- предмети гігієни;
- м'які чи надувні іграшки;
- одяг для новонароджених;
- товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре тощо);
- парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- подушки, ковдри;
- зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
- нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
- рукавички, рукавиці.
*Уцінений товар обміну та поверненню не підлягає.
Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.
- товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
- товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
- замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.
Брак та неналежна якість товару
Щоб оформити обмін/повернення товару, напишіть нам листа з детальним описом ситуації, та надішліть на пошту [email protected], або зв'яжіться по телефону контакт-центру для фіксації звернення (044) 593 82 39.
Для обробки заявки на повернення/обмін нам знадобиться від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.
Зверніть увагу: повернення та обмін товару можна здійснити лише після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Варіанти способів повернення/обміну:
- Через кур'єра Panama (для замовлень по Києву). Вартість виїзду кур'єра – 60 грн.
- Через відділення Нової Пошти. Дані для надсилання Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення.
Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника
- при виникненні гарантійного випадку звертайтесь до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів ви знайдете у гарантійному талоні;
- якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо його повну вартість.
Для цього вам необхідно надати:
- Товар у повній комплектації.
- Гарантійний талон.
- Чек, підтверджуючий покупку в нашому магазині.
- Рішення сервісного центру, що підтверджує брак товару.
При оформленні повернення товару вам необхідно вибрати бажаний спосіб повернення коштів:
Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.